fredag 7. desember 2012

HELG

Nyter at helgen endelig er her. 

Hva skal du gjøre i helgen? 
Her er det fullt program. 
Skøyter, julegavelaging, pepperkakebaking, besøk, shopping, rydding, god mat, musikk, overnattingsbesøk, og kanskje litt småpakking til Spania, men har det ikke travelt, det er jo ennå noen dager til vi drar.

Først Vilja sin flotte månedsrapport:


 Dette gleder vi oss til. 
i stedet for dette: 
Denne uken har jeg tatt lysere og mørkere striper i håret, og er VELDIG fornøyd: 

 eplet måtte til slutt gi tapt for svarttrosten:
Jeg var og korrigerte eyelineren i dag, og er MEGA FORNØYD
Jeg fikk en "prøvenegl", så får vi se om jeg vil ha på alle. :))
(Kinostolene står ennå oppe, for rommet nede er ikke ferdig)
Nå er jeg planta i sofaen etter en hektisk dag. Kaffe med noe hvitt i, ca 30 telys tent, ovnen spraker, og det lukter kongerøkelse i hele huset. Yes, der sneik det seg på plass en liten julefølelse, gitt.... "ska-sei".. 
Ha en flott fredag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!