onsdag 12. desember 2012

12.12.12

Spennende dato i dag. Mange som velger å gifte seg også denne dagen.... :D

I følge overtroen så skulle verden gå under denne dagen.


Fakta om tallet 12:


• Året har tolv måneder og dagen har tolv timer.
• 12-tallet blir ofte kalt menighetens tall. Kristus´ utvalgte 12 apostler betegner Guds utvelgelse.
• Det er 12 i et dusin, og 12 dusin er et gross.
• 12 er det minste tallet som er delelig på alle tallene opptil 4.


12.12.12 er den siste "magiske" talldatoen på 89 år. Derfor bør du gripe sjansen nå om numerologi er noe du er opptatt av. 


Flere sekter mener at denne dagen skal bringe dommedag, men hva er det?


Det viktigste for meg er at det denne dagen skal oppstå en ny spirituell oppvåkning. 


Det skal åpnes opp flere "porter", og flere vil oppleve spennende ting denne dagen. Verden vil være mer åpen for slike ting, og regnbuebroen i skillet mellom disse verdenene vil bli klarere.


Verdenspremiere på Hobbiten, forløperen til Ringenes Herre:




trailer fra filmen:

Gjett om jeg gleder meg til å se denne filmen. :)


Hvor er du i dag klokka 12?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!