mandag 25. juni 2012

GLADE DAGER

I helgen var vi på Brusand, det var drittvær, men vi koste oss allikevel. Simen og Elin var med og vi spilte forskjellige spill, gikk tur, spiste god mat, og lo mye. 

Elin og Vilja spiller LUDO.
Ut på tur, aldri sur, selv om vi nesten blåste ned til stranda.
Se hva jeg fant, mamma. :) Vilja er stadig som Espen Askeladd.


 Kine synger i vinden. 

Fine Simen-Alexander. 
 Vilja kastet støvlene og vasset litt. 
Simen, Elin og Vilja spiller vri åtten. :)

SÅ:


Endelig nærmer Spania seg. Onsdag drar vi og blir i 2 måneder.
Kan det bli bedre?
Ord som dukker opp er sol, sommer, sjø, basseng, bading, grilling, turer, blide unger, blid sambo, blide venner, blid familie, alt er bare herlig blidt i grunnen. Lange laaate dager.

Simen og Elin kommer ned og blir i 3 uker, og det skal bli kjekt å ha de der sånn at de kan innvie gjesterommet. 

Kine og Vilja pakker sommerkjoler, ipad og tegnesaker, jeg pakker nesten det samme.
Vi har nesten alt vi trenger av klær der nede, og regner med at det er så varmt at vi ikke trenger så mye klær i grunnen. Sist jeg så på YR var det 39 grader. JIPPI.
Jeg har ordnet med internett i huset så det blir nok noen blogginnlegg derfra. :)

Nå må jeg pakke videre.

HUSK:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!