fredag 11. mai 2012

VÅR UKE I NOEN FÅ BILDER

Litt om vår uke:

Uken har bestått av masse forskjellig, som vanlig.



Bunaden til Vilja er endelig klar.

Kine på Viva, og så har hun holdt på med forberedelser til forestillngen
TRO, HÅP og KJÆRLIGHET som Stangeland Skole setter opp.



De hadde forestillinger onsdag og torsdag, og det ble så flott.





Vilja var som vanlig på svømming onsdag og fredag, og er så flink. 





Ene dagen hadde vi komler til middag. Det er godt, det. :)


Hobbydag i Ringen igjen.

Spent jente på precast på torsdag på Norske Talenter. <3
Hun var SÅÅÅÅ flink, men gikk ikke videre denne gangen. Kanskje neste gang. :)


Jeg har endelig fått luka den ene bedet i hagen ferdig. Det ble 5 trillebårlass og jeg måtte bruke ØKS for å få opp røttene. 

Jeg har plantet olivensteiner fra Italia, det skal bli spennende å følge. <3

Ha en flott helg!


2 kommentarer:

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!