mandag 21. mai 2012

SOMMER, sommer, sommer

Endelig kom sommeren til oss i Ringen.

Så herlig med en temperatur på over 20 grader.

Jeg har vært i hagen hele dagen, luket, luket, og atter luket.

Om kveldene har de mange snegleturene startet. Jeg tror det ble en ca 500 gram i går. :( ÆSJ. det finnes vel ikke noe verre.
 
De blir saltet og hivd i den brune dunken. 


Vilja har hoppa på trampolinen og Kine har hørt på musikk, før hun gikk på VIVA.

Ute koser fuglene seg i fuglebadet, Mico gnager på gnagebein, og vifter med halen og i beda mine strutter blomstene. 
Det er så herlig. :)

Det finnes ikke noe bedre enn sommer. :)










TAKK for en ny fin dag. 

2 kommentarer:

  1. Ja, dette har vært utrolig godt å kjenne på.
    Utrolig digg!

    Koselig du lager det til rundt deg, og flink du er til å sette pris på.

    Glad i deg!
    <3

    SvarSlett
  2. Masse glad i deg og, Monicami. <3

    SvarSlett

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!