søndag 17. mars 2013

TRYGGHETSJUNKIE

Jeg har lært et nytt ord.

TRYGGHETSJUNKIE.

Forståelse:

Livet er en utfordring, og krever at man erkjenner ting, at man gjør visse ting for at ting skal forandre seg, bli bedre, for at man skal vokse og komme videre.

Erkjennelsetid:

Enkelte ting driver meg fram kun på stahet og vilje, til tross for at jeg verker og er så sliten jeg har lyst å bare legge meg ned, skjer det IKKE. Jeg kan telle de gangen jeg har innrømt for noen at jeg er så sliten jeg orker ikke mer., eller har lagt meg på sofaen og skullet slappe av litt. Det skjer bare ikke. Gjør jeg det, er jeg redd jeg faller sammen.


Så jeg forstår mer og erkjenner at jeg er en trygghetsjunkie.


Nå skriver jeg om det på bloggen min, og det er et skritt i riktig retning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!