onsdag 7. november 2012

OBAMA OG ELIN

Så var endelig valgkampen i USA over og Obama fikk 4 nye år og det er jeg glad for.


Det skal bli spennende å se hva han får til.



Egentlig forstår jeg ikke denne regelen om at en president kun kan sitte 2 x4 år, altså 8 år, dvs om han blir gjenvalgt til en ny 4-års periode slik Obama nå gjorde. Det tar tid å snu en negativ trend og få orden på et samfunn som er så skakk-kjørt som USA er. 



Hvis en president gjør det bra, og folket egentlig vil ha han videre. så kan de ikke. Er de redde for et diktatur? 



Dette er deler av Obama sin tale:




- Jeg vil takke alle som deltok i dette valget. Uavhengig av om du stemte for første gang, eller om du ventet i kø veldig lenge - det må vi forresten fikse - deres stemme ble hørt, og dere utgjorde en forskjell, sa Obama i sin tale før konfettien regnet.




Jeg fikk en nydelig overraskelse av barnebarnet mitt Elin og jeg ble så glad. Hun er så kreativ og full av hjertevarme.

Om det er en engel hun har tegnet vet jeg ikke, men siden jeg elsker engler så tolker jeg det slik. 

TAKK, ELIN jenta mi. 




I dag er Vilja sin høstfest med klassen og vi gleder oss. Ha en flott ondag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!