lørdag 20. desember 2008

O - Jul med din glede


Så står julen 2008 for døren og mange tanker og refleksjoner står i kø.

Denne julen blir litt annerledes enn mange andre.

Jeg har ingen samboer som skal være med meg å forberede jul. Ergo.

Jeg må gjøre alt selv. Men det er da man oppdager hva gode venner betyr.

For ca en måned siden gikk lysbryteren på do i stykker og vi har hatt det ganske så mørkt der inne. Løsningen ble at døra måtte stå åpen, for det er jo ikke dumt liksom, men det har gått det og.

Må man så må man.

Deretter oppdaget jeg at jeg kunne steke pizza på 3 minutter, og det hadde jo vært greit om det ikke da selvfølgelig hadde den bakdelen at alt ble rått inni. Termostaten var ødelagt. Men jeg kan jo ikke feire jul uten lys på do og en ødelagt termostat?

Tenk dere den ribba da?

Så her kommer den gode vennen inn i bildet.
Utstyrt med verdens fineste smil kommer Monica og Kåre på besøk.


Mens vi prater og koser oss i stua, fikser Kåremannen både lys og termostat.

O-hellige jul.

Jeg kjenner på en dyp takknemlighet.


Jeg er rik, jeg.

For jeg har gode venner.


TAKK


Ha en fantastisk fin jul alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!