tirsdag 9. september 2008

Långsamt farväl


LÅNGSAMT FARVEL



Och jag önskar jag kunde säga att de är en fas vi går igenom
En storm vi måste orka rida ut
Och jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans
Att allting kommer ordna sig till slut
Men hur säger man till nån att här tar vägen slut
Och hur säger man till nån att hjärtat längtar ut

Refräng:
Och jag kan inte ljuga för dig,
du känner mig alltför väl
Men om du ser mig i ögonen
Så säger dom, ett långsamt farväl
(så långsamt... ett långsamt farväl)

Här är din kung nu utan krona
Likgiltig och trött
En sorglig figur, som du aldrig riktigt mött
Och när jag ser mig över axeln
på åren som bara gick
Ser jag allt som gick förlorat
men också allt som vi fick
Och vad säger man till nån
som vill börja om igen
Då det redan är försent,
då man redan är på väg

Refr...

Bridge:
Jag tog mina händer i kärlekens namn
Du kan vinna allt du förlorar ibland
Du faller omkull, men du reser dig igen
Det är inte över, det är bara så det känns
Och hjärtat vill, och hjärtat kan
Göra en underlig väg ibland
Men vägen som vi färdas på den leder ingenstans

Refr:
Och jag kan inte ljuga för dig, du känner mig alltför väl
Så vad vi än kallar det
Så är det bara ett långsamt farväl,
mmm ååh
ett långsamt farväääääl!

Så när du ser dig över axeln på åren som bara gick
Ser du allt som gick förlorat åh över allting allting som vi fick.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på kommenterer i bloggen min. TAKK!